Samarbejde med Muista
Samarbejde med Muista
Start
Start
Maj 2023
Maj 2023
Ydelse
Ydelse
Annoncering og videoredigering
Annoncering og videoredigering
Resultater
Resultater
183% vækst YoY
183% vækst YoY
Hvad gjorde vi på Meta?
Hvad gjorde vi på Meta?
Muista havde forsøgt Meta annoncering et par gange før med et lavt forbrug på ca. 100 kr. om dagen, men stoppede hver gang, da det ikke var profitabelt. Vi analyserede opsætningen og så, at deres største svaghed var manglende videoindhold. Derfor koordinerede vi med Muista om nogle videoshoots og forklarede, hvad der skulle fokuseres på. Siden da har vi redigeret alt videomateriale og lanceret det på Meta (Facebook og Instagram), hvilket har givet et stort løft i resultaterne. Annonceforbruget er 20-doblet, og vi bruger nu over 2.000 kr. om dagen med en stabil ROAS på over 5.
Muista havde forsøgt Meta annoncering et par gange før med et lavt forbrug på ca. 100 kr. om dagen, men stoppede hver gang, da det ikke var profitabelt. Vi analyserede opsætningen og så, at deres største svaghed var manglende videoindhold. Derfor koordinerede vi med Muista om nogle videoshoots og forklarede, hvad der skulle fokuseres på. Siden da har vi redigeret alt videomateriale og lanceret det på Meta (Facebook og Instagram), hvilket har givet et stort løft i resultaterne. Annonceforbruget er 20-doblet, og vi bruger nu over 2.000 kr. om dagen med en stabil ROAS på over 5.
Hvad gjorde vi på Google?
Hvad gjorde vi på Google?
Vi begyndte med at optimere tracking-opsætningen, hvilket var vigtigt for, at algoritmen nøjagtigt kunne målrette de relevante hændelser og dermed forbedre annonceringens effektivitet. Derefter satte vi en segmenteret kampagnestruktur op, som gjorde det muligt at fordele budgettet præcist mellem de forskellige stole. Implementeringen af lavthængende frugter i forhold til best practices og denne strategi har ført til markant vækst i salget og en langt mere effektiv udnyttelse af marketingbudgettet.
Vi begyndte med at optimere tracking-opsætningen, hvilket var vigtigt for, at algoritmen nøjagtigt kunne målrette de relevante hændelser og dermed forbedre annonceringens effektivitet. Derefter satte vi en segmenteret kampagnestruktur op, som gjorde det muligt at fordele budgettet præcist mellem de forskellige stole. Implementeringen af lavthængende frugter i forhold til best practices og denne strategi har ført til markant vækst i salget og en langt mere effektiv udnyttelse af marketingbudgettet.
Hvad har vi ellers hjulpet med?
Hvad har vi ellers hjulpet med?
Vi har også hjulpet Muista på et strategisk niveau med positioneringen af deres ergonomiske stole og især med, hvordan vinklingen på deres content til annonceringen bør være. Derudover har en gennemgang af unit economics og udregningen af break-even ROAS hjulpet os med at effektivt administrere annonceringen og sikre profitable salg. Nedenfor kan du se nogle af de videoer, vi har redigeret.
Vi har også hjulpet Muista på et strategisk niveau med positioneringen af deres ergonomiske stole og især med, hvordan vinklingen på deres content til annonceringen bør være. Derudover har en gennemgang af unit economics og udregningen af break-even ROAS hjulpet os med at effektivt administrere annonceringen og sikre profitable salg. Nedenfor kan du se nogle af de videoer, vi har redigeret.
Læs flere cases
Vi har arbejdet med Google og Meta annoncering på tværs af brancher og opnået mærkbare resultater sammen med fantastiske mennesker og virksomheder.
Custom Made Furniture
Møbel- og køkkenproducent
Over 1200 B2C leads
540% stigning i trafik
Læs casen her
Læs flere cases
Vi har arbejdet med Google og Meta annoncering på tværs af brancher og opnået mærkbare resultater sammen med fantastiske mennesker og virksomheder.
Custom Made Furniture
Møbel- og køkkenproducent
Over 1200 B2C leads
540% stigning i trafik
Læs casen her
Lad os tage en snak
Book et uforpligtende kald med os, hvor vi taler om jeres situation, behov og muligheden for en 30 dages gratis prøveperiode.
Lad os tage en snak
Book et uforpligtende kald med os, hvor vi taler om jeres situation, behov og muligheden for en 30 dages gratis prøveperiode.
Lad os tage en snak
Book et uforpligtende kald med os, hvor vi taler om jeres situation, behov og muligheden for en 30 dages gratis prøveperiode.
30+ virksomheder hjulpet: